dimecres, 6 de juny del 2012

Objetiu: Dolmen d'en Roquet!

4/06/12

Pedalar per les Gavarres és un niu de sorpreses, té molts camins que em falta descobrir. Ara estic a un punt, que necessito abarcar més, la zona de Cassà la conec força bé, i m'agrada molt, però vull conèixer més.

Fa uns mesos que vaig amb BTT i, durant aquest temps, he anat coneixent ciclistes que m'han ensenyat rutes  o, fins i tot, n'hem descobert de noves descarregant traks al GPS.
Quan pedalo sola m'ho passo bé perquè només m'haig de preocupar de mi mateixa, em fixo per on passo i em dóna la sensació que no faig anar malament a ningú, però les últimes sortides que he fet, he anat sempre acompanyada i també té el seu encant perquè puc compartir emocions, intercanviar rutes i a la vegada, em fan sentir més segura.
Aprofito per donar les gràcies a tots aquells que teniu la gran paciència de voler pedalar amb mi havent d'afluixar el vostre ritme habitual per esperar-me... algun dia us seguiré de més aprop!

Avui mateix, tot i la previsió de temps i d'haver passat dos dies de festa Major de Cassà sortim segons el previst per fer una sortida interessant partint de Cassà, anant fins a Romanyà per camins totalment inèdits per mi i enllaçant cap a  Llagostera i Cassà.
Fa temps, comentant les meves sortides amb en Jordi, li explicava que havia anat a Romanyà però no havia sabut arribar a Llagostera per pista. Doncs això és el que aprenc avui, ara només falta que ho recordi per un altre dia...
Abans d'arribar a Romanyà, fem dues parades. La primera ja em va bé, retraço una pujada exigent per desviar-nos a la Font dels Arbres.



Reculem i ara si, mentalitzada i cap amunt!
La segona parada, la començo a intuir quan veig unes roques penjades a la muntanya...



Som al Dolmen d'en Roquet!



Quina passada, quina vista, quina tranquil·litat, em sento petita davant l'horitzó!



Seguim pedalant fins a Romanyà i baixem pel GR. Sempre em trobo en moments on em desoriento, però dedueixo que baixem pel dret evitant la carretera asfaltada fins arribar a ca la Loreto, on busquem la pista que ens porta directe a Cassà.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada